اهدای ۷۵ بسته معیشتی از سوی اعضای کانون مسجد قدس تبریز
اهداي ۷۵ بسته معيشتي از سوي اعضاي کانون مسجد قدس تبريز

اهدای ۷۵ بسته معیشتی از سوی اعضای کانون مسجد قدس تبریز

۷۵ بسته معيشتي به همّت کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج مقاومت حضرت رقيّه مسجد قدس، در دوّمين مرحله از اجراي رزمايش مواسات توزيع شد.
شناسه خبر : 11060 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از آذربایجان‌شرقی، «رقیّه فولادوند» از اجرای مرحله دوّم رزمایش «همدلی و مواسات» با اهدای ۷۵ بسته معیشتی و ذبح قربانی یک رأس گوسفند به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیّه مسجد قدس شهرک شهید یاغچیان تبریز خبر داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز گفت: با توجّه به شیوع بیماری کرونا و بیکار شدن قشر کارگر؛ خیّرین مسجد قدس وظیفه خود دانستند به این افراد در حدّ توان خود کمک کنند.

 

فولادوند افزود: با توجّه به فرمایش مقام معظّم رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، جهادگران مسجد قدس ۷۵ بسته معیشتی تهیّه و با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه در اختیار این خانواده ها قرار گرفت.

وی؛ بسته های غذایی اهدایی را شامل اقلام برنج، گوشت گرم، روغن، قند، چای، ماکارونی، ربّ گوجه فرنگی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود در این مرحله از رزمایش مبلغ ۱۲ میلیون تومان توسّط خیّرین و نمازگزارن گرامی هزینه شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز ضمن تجلیل و قدرانی از خیّرین و جهادگران این مجموعه؛ خاطرنشان کرد: با کمک خیّرین در تلاش هستیم مرحله سوّم رزمایش را در تعداد بسته های بیشتری تهیّه و در روز عید سعید فطر اجرا کنیم.