کتابخانه کانون فرهنگی هنری الزهرا شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد
کتابخانه کانون فرهنگي هنري الزهرا شهرک انديشه تبريز افتتاح شد

کتابخانه کانون فرهنگی هنری الزهرا شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد

کتابخانه کانون فرهنگي هنري الزّهراي شهرک انديشه تبريز با حضور مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي افتتاح شد.
شناسه خبر : 11561 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حجّت الاسلام «یعقوب باقری» اظهار داشت: همزمان با افتتاح کتابخانه کانون، طرح سیر مطالعاتی کتب فرهنگی و برنامه شنبه های کتاب با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، در محلّ کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز آغاز شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز گفت: موضوع کتابخوانی و مطالعه یکی از مسائل مهم در جامعه امروز است، زیرا با توجّه به پیشرفت علم در بخش های مختلف نیاز است که سطح دانش افراد هم ارتقا یابد و یکی از بهترین راه ها برای ارتقا سطح دانش و آگاهی افراد،مطالعه است.

باقری افزود: با توجّه به این مسأله، یکی از برنامه هایی که در کانون فرهنگی هنری الزّهرا در حال برگزاری است، طرح سیر مطالعاتی است که از خرداد ماه با کتاب های متنوّع فرهنگی مانند «کف خیابان، خاطرات شهدا، حیفا، سه دقیقه تا قیامت، سلام بر ابراهیم، کتاب نه و ... » متناسب با رده های سنّی آغاز شده است؛ به همین منظور شرکت کنندگان در این طرح پس از مطالعه برای بررسی کتاب به مباحثه در جلسات گفت و گو می پردازند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا گفت: استمرار سیر مطالعاتی با بررسی کتب مختلف در دستور کار است که امیدواریم با اجرای این برنامه، علاوه بر ارتقای سطح آگاهی افراد، بتوانیم در اجرای برنامه های با کیفیّت تری موفق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه در ابعاد مختلف به تکامل و توسعه کشور کمک می کند و در نهایت هدف حاکمیّت تمدّن اسلام که راهبرد جمهوری اسلامی ایران است را محقّق خواهد کرد.