اجرای طرح ملّی «راهکار» در کانون رهروان سیّدالشّهدا تبریز
اجراي طرح ملّي «راهکار» در کانون رهروان سيّدالشّهدا تبريز

اجرای طرح ملّی «راهکار» در کانون رهروان سیّدالشّهدا تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري رهروان سيّدالشّهدا و پايگاه مقاومت مسجد اباعبدالله(ع) خيابان حافظ تبريز، طرح ملّي «راهکار» را با ذبح ۲ رأس گوسفند قرباني و توزيع ۱۷۲ بسته معيشتي آغاز کردند.
شناسه خبر : 11967 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «معصومه نقی زاد» از برگزاری طرح ملّی «راهکار» با عنوان رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار در راستای مقابله با بیماری کرونا در کانون رهروان سیّدالشّهدا مسجد اباعبدالله(ع) منطقه حافظ  تبریز خبر داد.

مدیر مسئول کانون رهروان سیّدالشّهدا مسجد اباعبدالله(ع) منطقه حافظ تبریز گفت: با توجّه به بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر طرح مواسات و همدلی؛ در راستای حرکت در این مسیر،کانون رهروان سیّدالشّهداء به اجرای طرح ملّی «راهکار» کرده که در قالب این طرح برنامه های ذبح قربانی و تهیّه و توزیع ۱۷۲ بسته معیشتی را اجرا کرده است.

نقی زاد با بیان این که طبق سفارش آموزه های دینی صدقه دادن و قربانی کردن رفع گرفتاری می کند، افزود: با توجّه به مشکلات پیش آمده برای معیشت مردم به علّت بیماری کرونا، به نیّت سلامتی و فرج حضرت ولیعصر(عج) و رفع کامل این بیماری، ۲ رأس گوسفند ذبح و گوشت آن پس از بسته بندی به صورت بهداشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: در جهت اجرای فرمایش مقام معظّم رهبری و رزمایش کمک مؤمنانه علاوه بر ذبح قربانی،۱۷۲ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن، رب، قند، نان به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیّه و در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا به همراه بسته های بهداشتی شامل ماسک تولید شده توسّط بانوان فعّال بسیج و کانون مسجد و موادّ ضدّعفونی کننده، توزیع شد.

مدیر مسئول کانون رهروان سیّدالشّهدا مسجد اباعبدالله(ع) منطقه حافظ تبریز ازهمه خیّرین و همچنین خیّرین برنامه رادیویی معارف و کانون فرهنگی هنری و مؤسسه خیریّه حضرت خدیجه (س) به دلیل کمک ۱ میلیون تومانی برای تهیّه قربانی، صمیمانه تشکّر و قدرانی کرد.