توزیع ۱۰۰ بسته غذای گرم به همت فعالان کانون فاطمه الزهرا
توزيع ۱۰۰ بسته غذاي گرم به همت فعالان کانون فاطمه الزهرا

توزیع ۱۰۰ بسته غذای گرم به همت فعالان کانون فاطمه الزهرا

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، فعّالان کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا شهرک ارم اقدام به تهيّه و طبخ ۱۰۰ پرس غذاي گرم براي توزيع بين محرومان و نيازمندان منطقه کردند.
شناسه خبر : 12129 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیّد احمد موسوی» از تهیّه و طبخ و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم همزمان با شب شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) بین نیازمندان منطقه به همّت فعّالان اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مقاومت امام علی (ع) مسجد فاطمة الزهرا (س) خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم تبریز گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال امکان برگزاری مجلس عزاداری نیست، بنابراین تصمیم هیئت بر این شد که در تداوم اجرای طرح ملّی «راهکار» با ایجاد بستری مناسب از طریق فضای مجازی، مجلس عزاداری را به خانه های مردم برده تا آنها از مراسم عزاداری امام جعفر صادق(ع) بهره مند شوند.

موسوی افزود: یاری مستضعفان و کمک به همنوعان و نیازمندان در فرهنگ ما شیعیان و مسلمانان نهادینه و در اسلام به این امر خداپسندانه سفارش شده و در ایّام اعیاد و شهادت اهل بیت(ع) پررنگ تر می شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) اطعام نیازمندان است که به همین منظور ۱۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی طبخ و بعد از بسته بندی در بین نیازمندان شبانه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم تبریز ضمن تجلیل از اقدام خداپسندانه اعضای کانون،خاطرنشان کرد: هزینه تهیّه و طبخ غذا توسّط خیّران و نیک اندیشان مسجد تامین شده است.