اهالی کتاب به استقبال دهه کرامت رفتند
اهالي کتاب به استقبال دهه کرامت رفتند

اهالی کتاب به استقبال دهه کرامت رفتند

مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان آذربايجان شرقي گفت: کتابداران آذربايجان شرقي امسال با برنامه هاي متنوع فرهنگي با محوريت معرفت و شناخت سيره اهل بيت ميزبان مخاطبان کتابخانه هاي عمومي در دهه مبارک کرامت خواهند بود.
شناسه خبر : 12437 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات «فهما» از استان آذربایجان‌شرقی، «شهرام خدایی» اظهار داشت: کتابداران آذربایجان شرقی امسال با برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت معرفت و شناخت سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن موسی(ع) میزبان مخاطبین و مراجعین کتابخانه های عمومی استان در دهه مبارک کرامت خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی با تبریک دهه کرامت، از آمادگی کامل این اداره کل و برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه با شکوه تر این دهه خبر داد و گفت: برنامه های حضوری نهاد در دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاري دهمين جشنواره كتابخواني رضوي، نشست‌هاي كتابخوان و برنامه هاي قصه‌گويي، انتشار محتواهاي توليدي متناسب با دهه كرامت، برنامه هاي خلاقانه فرهنگي با استفاده از شعار و عناوين ايام دهه كرامت به خصوص در فضاي مجازي، برنامه هاي گراميداشت مدافعان حرم و جريان مقاومت در ايام دهه كرامت به ويژه خادم الرضا(ع) سردار شهيد حاج قاسم سليمانی از جمله برنامه های نهاد در دهه کرامت است.

خدایی افزود: برنامه‌هاي فرهنگي براي كودكان و كارگاه هاي آموزش مسائل مرتبط با تحكيم بنيان خانواده، تسهيل ازدواج و كار آفريني توسط بانوان، با موضوع مرتبط با شناخت و معرفت حضرت معصومه(س) از جمله برنامه هایی است که کتابخانه های عمومی در دهه کرامت برگزار خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تلاش شده است که این برنامه ها غالباً در فضای مجازی برگزار شوند.