برگزاری جشن و مسابقه دهه کرامت در کانون امام حسین تبریز
برگزاري جشن و مسابقه دهه کرامت در کانون امام حسين تبريز

برگزاری جشن و مسابقه دهه کرامت در کانون امام حسین تبریز

همزمان با دهه کرامت برنامه هاي متنوّع فرهنگي و هنري با حضور نوجوانان و جوانان به همراه خانواده در پارک سرباز گمنام قم تپه تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 12484 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

«حسن سبب کار» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات «فهما» در آذربایجان شرقی اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت برنامه های متنوّع دینی، فرهنگی و هنری به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع)  منطقه قم تپه تبریز برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) گفت: دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه (س) شروع و با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرّضا (ع) به پایان می رسد، تداعی کننده فرهنگ عشق و ایثار، مهر و وفاداری و خوبی ها و خصال والای انسانی است.

وی افزود: در همین راستا برنامه های متعددّی به همتکانون فرهنگی هنری از قبیل فعّالیّت های گروهی، برگزاری مسابقات، تبلیغ گسترده در فضای مجازی و اجرای جشن های متعددّ برنامه ریزی شده که نقش مؤثّری در جذب نوجوانان و جوانان و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ایفا می کنند.

سبب کار افزود: همزمان با آغاز دهه کرامت جشن میلاد با حضور نوجوانان و جوانان به همراه خانواده در پارک سرباز گمنام قم تپّه برگزار شد؛ شعر خوانی، کتابخوانی، مدیحه سرایی، اجرای گروه سرود، مسابقه نقّاشی، مسابقه طناب کشی و طناب زنی و اهدای جوایز به تمام شرکت کنندگان در مسابقات فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این جشن بود.