ذبح قربانی در قالب طرح ملّی «راهکار» در کانون الزّهرا تبریز
ذبح قرباني در قالب طرح ملّي «راهکار» در کانون الزّهرا تبريز

ذبح قربانی در قالب طرح ملّی «راهکار» در کانون الزّهرا تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري الزّهرا مسجد الزّهرا (س) شهرک انديشه تبريز، يک رأس گوسفند در قالب طرح ملّي«راهکار» ذبح و در بين ۱۰۲ خانواده محروم منطقه توزيع شد.
شناسه خبر : 12828 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ساتاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان‌شرقی، حجّت الاسلام «یعقوب باقری» از ذبح قربانی یک رأس گوسفند در قالب طرح ملّی «راهکار» و برای دفع بلا و آفات از جامعه اسلامی توسّط کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا (س) شهرک اندیشه تبریز خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز گفت: کمک به نیازمندان یکی از ارزش های نظام انقلابی و ولایی به ویژه مکتب ناب تشیّع است که فرهنگ زیبای عشق به مردم را نمایان می کند.

باقری با بیان اینکه قربانی کردن با رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شهروندی،علاوه بر دفع بلا و آفات، توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، مورد تأکید ائمّه معصومین(ع) و بزرگان است؛ افزود: قربانی با رعایت کامل موارد بهداشتی ذبح و بعد از بسته بندی در بسته های نیم کیلویی بین ۱۰۲ خانوار از خانواده های محروم منطقه شبانه در درب منازل توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الزّهرا مسجد الزّهرا(س) شهرک اندیشه تبریز ضمن قدرانی از خیّرین رادیو معارف و کانون فرهنگی هنری و مؤسسه خیریّه حضرت خدیجه (س) به دلیل کمک ۱ میلیون تومانی برای تهیّه قربانی، خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیون تومان توسّط اعضای کانون و مبلغ ۲ میلیون تومان به همّت نمازگزاران محترم مسجد برای تهیّه قربانی جمع آوری و هزینه شده است.