برگزاری جشن دهه کرامت با حضور کودکان مسجد امام حسین تبریز
برگزاري جشن دهه کرامت با حضور کودکان مسجد امام حسين تبريز

برگزاری جشن دهه کرامت با حضور کودکان مسجد امام حسین تبریز

کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين(ع) منطقه قم تپه تبريز، مراسم جشن بزرگداشت دهه کرامت را با اجراي برنامه هاي متنوّع آغاز کرد.
شناسه خبر : 12830 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» اظهار داشت: به همّت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) منطقه قم تپه تبریز، جشن دهه کرامت به همراه نشست های فرهنگی و تفریحی با حضور حجّت الاسلام قدّوسی در مسجد برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) گفت: کودکان و نوجوانان از آینده سازان و سرمایه های کشور به شمار می روند و برنامه ریزی برای توسعه آگاهی ها و تربیت دینی آنان از اهمّیّت بسزایی برخوردار می باشد و یکی از مکان هایی که می تواند شخصیّت افراد را مطابق با آموزه های دینی بارور سازد،مسجد است.

سبب کار افزود: ایجاد جذّابیّت با برنامه ریزی در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد از جمله اولویّت های مهمّ کانون فرهنگی هنری است که در همین راستا همزمان با گرامیداشت دهه کرامت ویژه برنامه هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزا شد.

وی برنامه های فرهنگی،اعتقادی، حجاب، نماز، گروه سرود، نقّاشی، مدّاحی را از جمله برنامه های این جشن یاد کرد و افزود: در پایان از شرکت کنندگان در این مراسم  با اهدای جوایزی تقدیر شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد را پایان بخش برنامه های دهه کرامت در کانون اعلام کرد.