اهدای لوازم خانگی و حمایت از خانواده نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) تبریز
اهداي لوازم خانگي و حمايت از خانواده نيازمندان به همت کانون فرهنگي هنري نبي اکرم(ص) تبريز

اهدای لوازم خانگی و حمایت از خانواده نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) تبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز، ۱۰ قلم لوازم خانگي به همراه کمک نقدي و بسته معيشتي در اختيار خانواده نيازمند داراي فرزند معلول قرار داد.
شناسه خبر : 13354 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان‌شرقی، «صالح رسولی» از اهدای لوازم خانگی به خانواده ای که دارای فرزند معلول بوده است، خبر داد و اظهار داشت: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ و تعالیم قرآن و عترت، جایگاه ارزشمندی دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم می تواند با مال یا زبان یا قدم و یا با قلم صورت پذیرد، افزود: با کمک خیّرین منطقه؛ ۱۰ قلم لوازم خانگی در اختیار خانواده نیازمند دارای فرزند معلول که از قبل شناسایی شده بود، قرا گرفت.

 

وی افزود: لوازم خانگی اهدا شده شامل یخچال، تلویزیون، آنتن دیجیتال، ۲ تخته فرش ۶ متری، یک دستگاه کهنه شوی، ۳ عدد پتو، پوشاک، کفش و لباس بوده است، علاوه بر این، کمک نقدی و معیشتی نیز در قالب طرح ملّی «راهکار» در اختیار این خانواده قرار گرفت.

 

رسولی با تجلیل و قدردانی از خیّرین مسجدی و کانونی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و اهالی مسجد، ملزومات بیشتری تهیّه و در اختیار خانواده های نیازمند منطقه قرار دهیم.