استقبال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی از رویداد «روح مقاومت»
استقبال کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي از رويداد «روح مقاومت»

استقبال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی از رویداد «روح مقاومت»

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از استقبال فعالان مسجدي‌ استان براي مشارکت در رويداد بين المللي روح مقاومت خبر داد.
شناسه خبر : 13584 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان‌شرقی، «محمد هادی نیا» از مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» خبر داد و اظهار داشت: این رویداد با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور وصیت‌نامه های شهدا و توجه به گنجینه‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و ادامه داد: روایت این فداکاری‌ و ایثار ماندگار در قالب‌های متنوع فرهنگی و هنری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رویداد بین المللی «روح مقاومت» را با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر 110 روز روایت‌ مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، برگزار می کند و آخرین مهلت ارسال آثار دوشنبه، 31 شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

 

هادی نیا گفت: رویداد بین‌المللی روح مقاومت، در بخش‌های مختلف مانند صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا برگزار می‌شود که عموم علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تجلیل از آثار برتر در دو بخش ملی و بین‌المللی انجام می‌شود، گفت: ۴۰ اثر در بخش ملی و ۲۰ اثر در بخش بین‌الملل با اهدای جوایز نقدی به ترتیب ۱۰ میلیون ریال و ۲۰۰ یورو تجلیل می‌شوند.