تجلیل از رزمنده و فعال فرهنگی پیشکسوت در شهرستان اسکو
تجليل از رزمنده و فعال فرهنگي پيشکسوت در شهرستان اسکو

تجلیل از رزمنده و فعال فرهنگی پیشکسوت در شهرستان اسکو

همزمان با برگزاري سلسله برنامه‌هاي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» از خدمات و فعاليت‌هاي بهمن عاشقي تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 13823 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) همزمان با اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» از خدمات و فعالیت‌های «بهمن عاشقی» در حوزه‌های مختلف به ویژه فعالیت‌های هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از مدافعین حرم تجلیل به عمل آمد.

 

«محمدعلی قلی‌زاده» در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بهمن عاشقی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل بوده است که پس از اتمام جنگ پا پس نکشید و به ویژه در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری و دینی حضور فعال داشته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو افزود: او با مدیریت خوبی که در مهد قرآن و عترت شهرستان اسکو به عمل آورده است، شهرستان اسکو را به یک الگو برای مهدهای قرآن استان تبدیل کرده است.

 

وی افزود: ای رزمنده و فعال فرهنگی در بحث پشتیبانی از جبهه‌ی مقاومت نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است به گونه‌ای که میزان حمایت‌های مالی شهرستان اسکو در این جریان رتبه‌ی اول استانی را به خود اختصاص داده است.

 

قلی‌زاده گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و عدم امکان برگزاری تجمع، با تدبیر فرماندار شهرستان در سلسله برنامه‌های «سه‌شنبه‌های تکریم» از خدمات این عزیز تجلیل به عمل می آید.

 

گفتنی است، بهمن عاشقی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل بوده است که پس از اتمام جنگ در کسوت فرماندهی سپاه ناحیه‌ شهرستان اسکو مشغول خدمت بوده و پس ار بازنشستگی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.