اجرای مرحله ششم توزیع بسته‌های مهربانی در کانون نبی اکرم تبریز
اجراي مرحله ششم توزيع بسته‌هاي مهرباني در کانون نبي اکرم تبريز

اجرای مرحله ششم توزیع بسته‌های مهربانی در کانون نبی اکرم تبریز

جهادگران کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز ۲۰۰ بسته گوشت قرباني در ششمين مرحله بسته هاي مهرباني ميان خانواده هاي محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 14961 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «صالح رسولی» از ذبح قربانی چهار رأس گوسفند و یک رأس گوساله برای اجرای مرحله ششم توزیع بسته های مهربانی هیئت روضة العبّاس(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز خبر داد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز گفت: در راستای توصیه و تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه نهضت تعاون و همدلی؛ این کانون با همکاری هیئت روضة العبّاس (ع) با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند منطقه، ششمین مرحله از توزیع بسته های مهربانی را اجرا کرد.

 

رسولی افزود: در این مرحله از توزیع بسته های مهربانی، ۱/۵ کیلوگرم گوشت قربانی با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی میان ۲۰۰ خانواده محروم که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

 

وی با تقدیر از خیّرین منطقه در تهیه و توزیع این بسته های حمایتی، خاطرنشان کرد: توزیع بسته های مهربانی، اقدامی خداپسندانه برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان است که در تلاش هستیم با کمک خیّرین در ماه های محرّم و صفر نیز ادامه یابد.