گسترش کانون‌های مساجد توام با نگاه کیفی باشد
گسترش کانون‌هاي مساجد توام با نگاه کيفي باشد

گسترش کانون‌های مساجد توام با نگاه کیفی باشد

محمدپور گفت: گسترش تعداد کانون‌هاي فرهنگي هنري در سطح مساجد شهري و روستايي استان آذربايجان شرقي بايد توام با نگاه کيفي به فعاليت‌هاي اين مراکز باشد.
شناسه خبر : 14966 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «محمد محمدپور» امروز در نشست هم اندیشی اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اظهار داشت: توجه کیفی به فعالیت های کانون های مساجد ضروری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تکالیف مندرج در برنامه ششم توسعه، در زمینه گسترش تعداد کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد شهری و روستایی استان باید توام با نگاه کیفی به فعالیت های این مراکز باشد، خاطرنشان کرد: نقش اثرگذار کانون های مساجد در بسیج نیروهای مردمی طی ماه های اخیر و در زمینه مقابله با ویروس کرونا قابل توجه بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که به‌روزرسانی و بازتعریف نقش کانون های مساجد در شرایط روز جامعه و دوران پساکرونا باید مورد تأکید قرار گیرد، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی برای اجرای برنامه های ابتکاری و خلاقانه باید در اولویت کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد.

 

محمدپور خواستار توجه به نقاط ضعف و قوت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در جریان نخستین رویداد ملی فهما شد و افزود: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی استان در قواره یک مؤسسه یا نهاد فرهنگی فعالیت دارند که اقدامات این مراکز باید در سطح جامعه نمایان شود.

 

همچنین «محمد هادی نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های این ستاد در طول سال گذشته و چهار ماهه اول سال جاری پرداخت و اظهار داشت: متعهد با تحقق تمام اهداف پیش بینی شده در قالب برنامه ششم توسعه در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.