اجرای مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه کانون اصحاب‌المهدی تبریز
اجراي مرحله دوم کمک‌هاي مؤمنانه کانون اصحاب‌المهدي تبريز

اجرای مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه کانون اصحاب‌المهدی تبریز

جهادگران کانون فرهنگي هنري اصحاب المهدي مسجد حضرت علي اصغر منطقه مارالان تبريز، ۳۰ بسته معيشتي تهيّه و ميان خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع کردند.
شناسه خبر : 15058 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۲۱

«علیرضا عبدی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فمها) از استان آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی از ابتدای شیوع کرونا گفت: با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه تعاون و همیاری و کمک رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا، فعّالان کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی در مرحله دوّم از رزمایش کمک مؤمنانه ۳۰ بسته معیشتی تهیّه و با رعایت پروتکل های بهداشتی، شبانه در درب منازل این خانواده ها توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر منطقه مارالان تبریز  تولید و توزیع بیش از ۵ هزار ماسک در منطقه را از دیگر اقدامات جهادی جهادگران کانون و مسجد برشمرد و خاطرنشان کرد: تولید و دوخت ماسک ها به همّت بانوان کانونی و مسجدی در منازل انجام شد و مراحل ضدّعفونی، بسته بندی و توزیع آن میان اهالی منطقه توسّط برادران عضو کانون صورت گرفت.

 

عبدی بسته های اهدایی را شامل برنج، مرغ، روغن، رب، پنیر، ماکارونی، نمک به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر منطقه مارالان تبریز ضمن تقدیر از خیّرین و نمازگزاران، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و افراد منطقه برای  اجرای مرحله سوّم رزمایش کمک مؤمنانه تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.