آغاز طرح تابستانه فهما در کانون شهید باکری تبریز
آغاز طرح تابستانه فهما در کانون شهيد باکري تبريز

آغاز طرح تابستانه فهما در کانون شهید باکری تبریز

کانون شهيد باکري مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) تبريز با مشارکت پايگاه مقاومت، کلاس ورزشي رزمي در قالب طرح تابستانه فهما براي اعضاي کانون و بسيج آغاز کرده است.
شناسه خبر : 15199 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «موسی نیرومند» اظهارداشت: اهمّیّت تبیین مؤلّفه های سبک زندگی اسلامی برکسی پوشیده نیست، یکی از مؤلّفه ها، چگونگی تفریح در سبک و روش زندگی است و از جمله تفریحات، پرداختن به ورزش می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید باکری مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) مارالان تبریز ادامه داد: دین اسلام همواره به عنوان یک دین کامل و جهان شمول به تمامی زوایای یک زندگی سالم می اندیشد و همه راه های منتهی به سعادت دنیا و آخرت را برشمرده است.

نیرومند با بیان اینکه از زمان تأسیس کانون فرهنگی هنری فعّالیّت های ورزشی جزو برنامه های مهمّ این کانون بوده است، افزود: کانون شهید باکری مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت پایگاه مقاومت، اقدام به پیش بینی و فعّال سازی کلاس ورزشی رزمی برای اعضای کانون و بسیج به صورت رایگان و پیرو محدودیّت های شرایط کرونا در فضای باز با مربّی رسمی فدراسیون ورزش های رزمی با رعایت فاصله فیزیکی و با هدف ارتقاء نشاط و تأمین بهداشت و سلامت جسمی و روانی اعضای کانون و بسیج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام فعّالیّت های ورزشی در مساجد، موجب جذب بیشتر جوانان به این نهاد دینی می شود بنابراین دستگاه های متولّی فرهنگ، باید به برنامه های ورزشی در مساجد رونق بخشند.