اجرای مرحله چهارم کمک های مؤمنانه در کانون قم تپّه تبریز
اجراي مرحله چهارم کمک هاي مؤمنانه در کانون قم تپّه تبريز

اجرای مرحله چهارم کمک های مؤمنانه در کانون قم تپّه تبریز

جهادگران کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) تبريز با مشارکت ستاد اجرايي حضرت امام(ره)، چهارمين مرحله از رزمايش کمک مؤمنانه را با تهيّه و توزيع ۲۰۰ بسته مرغ در بين خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا،اجرا کردند.
شناسه خبر : 15364 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» از اجرای چهارمین مرحله از کمک های مؤمنانه به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا به همّت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپّه تبریز با اهدای ۲۰۰ بسته مرغ خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپّه تبریز گفت: در عید قربان مقام معظّم رهبری در فرمایشات خود تأکید کردند که در جریان اول کمک مؤمنانه مردم وارد شدند و به معنای واقعی کمک کردند و باز هم باید همین کار انجام بگیرد؛ در همین راستا جهادگران کانون فرهنگی هنری  در این مرحله از رزمایش همدلی ۲۰۰ بسته مرغ را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بین ۲۰۰ خانوار محروم منطقه توزیع کردند.

وی با اشاره به همّت اعضای کانون در لبّیک به فرمایشات رهبری و کمک مؤمنانه، خاطرنشان کرد: با توجّه به شرایط سخت اقتصادی خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در تلاش هستیم با همراهی خیّرین کمک های بیشتر، سریع، دقیق و شایسته را برای نیازمندان منطقه، تهیّه و توزیع گردد.