برگزاری عزاداری محرم در فضای باز کانون امام حسین تبریز
برگزاري عزاداري محرم در فضاي باز کانون امام حسين تبريز

برگزاری عزاداری محرم در فضای باز کانون امام حسین تبریز

فعّالان کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) قم تپّه تبريز، مراسم عزاداري سيّد و سالار شهيدان را با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي در فضاي باز برگزار کردند.
شناسه خبر : 15494 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» اظهارداشت:  برای رفاه حال عزاداران حسینی،مراسم عزاداری دهه اوّل محرّم در فضای باز برگزار می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپّه تبریز گفت: ما همواره تابع منویّات مقام معظّم رهبری هستیم و به دغدغه ایشان مبنی بر نحوه برگزاری مراسم عزاداری امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا، توجّه ویژه و جدّی داریم.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی شده تا عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت فاصله تعیین شده در محلّ مراسم که قبل از شروع برنامه توسّط خادمان کانون فرهنگی هنری ضدّعفونی شده، استقرار پیدا کنند و به سوگواری بپردازند.

سبب کار خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی، اعضای کانون و بچه های مسجدی در ایّام کرونا نشان دادند که حسّاسیّت خاصّی به رعایت مسائل بهداشتی دارند و با حضورشان در عرصه خدمت رسانی به مردم منطقه اعم از تولید و توزیع ماسک و موادّ بهداشتی و همچنین اجرای گسترده طرح مواسات و همدلی، ثابت کردند که در تمام صحنه ها حضور موثّر و مفید دارند.