ابتکار عمل مدیرمسئول کانون شهدای دستمالچی تبریز در ماه محرم
ابتکار عمل مديرمسئول کانون شهداي دستمالچي تبريز در ماه محرم

ابتکار عمل مدیرمسئول کانون شهدای دستمالچی تبریز در ماه محرم

مديرمسئول کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، بيش از ۶۰ کيلو ميوه تابستاني و نوبرانه را با رعايت موارد بهداشتي، بسته بندي و ميان خانواده هاي محروم منطقه توزيع کرد.
شناسه خبر : 15524 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» از توزیع بیش از ۶۰ کیلو میوه تابستانی در قالب پویش رحمت در دهه اوّل  محرّم، به خانواده های نیازمند منطقه خبر داد و به تشریح چگونگی این اقدام در طول ذهه محرم پرداخت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: بحران کرونا در کنار همه تهدیدها و آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی که تحمیل کرد، فرصت هایی نیز داشت، از جمله آنها ورود اعضای کانون و مسجد به میدان مقابله با این ویروس و نیز رزمایش کمک مؤمنانه است.

آقاجانی با بیان اینکه شرایط فعلی یک آزمون الهی است و همه جامعه در کنار صبر و عمل به دستورات بهداشتی باید تمرین انفاق و همدلی کنند، گفت: در این برهه حسّاس باید بیشتر از هر زمانی مراقب محرومان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای فعّال کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی با رعایت کامل موارد بهداشتی بیش از ۶۰ کیلو میوه تابستانی و وبرانه را بسته بندی و میان خانواده های نیازمند منطقه توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز با تجلیل و قدردانی از خیّر بزرگواری که این میوه را در اختیار کانون قرار داده بود، گفت: مرحله دوّم توزیع میوه های تابستانی در دهه دوّم محرّم انجام خواهد شد.