همّت بانوان کانون مشکات روستای قرطاول مراغه در یاری به محرومان
همّت بانوان کانون مشکات روستاي قرطاول مراغه در ياري به محرومان

همّت بانوان کانون مشکات روستای قرطاول مراغه در یاری به محرومان

بانوان جهادگر کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد امام زمان(عج) روستاي قرطاول شهرستان مراغه، ۱۳۰ پرس غذاي گرم و ۲۰ بسته معيشتي تهيّه و در بين خانواده هاي محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 15617 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «خدیجه رزمی» اظهار داشت: بانوان جهادگر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه همه توان و ظرفیت خود را برای کمک به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه به کار بسته اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه گفت: از آنجا که زنان همواره دارای نقش های چندگانه هستند، حتّی در بحران ها هم نقش مؤثّری در مواجهه و مدیریت آن دارند.بنیانگذار انقلاب اسلامی از زنان به عنوان پشتوانه انقلاب و اسلام یاد کرده و فرمودند؛ «ملّتی که بانوانش در صف مقدّم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست،آسیب نخواهد دید».

رزمی افزود: همزمان با دهه ولایت و در عید سعید غدیرخم و در لبّیک به تأکیدات مقام معظّم رهبری در توجّه به طبقات ضعیف و متوسّط جامعه که از لحاظ زندگی و معیشت ضربه خورده اند، کانون با همکاری آستان قدس رضوی شهرستان مراغه اقدام به توزیع ۱۰ بسته معیشتی شامل اقلام گوشت قزمز، مرغ، روغن، برنج در بین ۱۰خانواده کرده است.

وی با بیان اینکه بانوان کانون و مسجد جهادگونه به یاری خانواده های محروم می شتابند؛ افزود:۷۰ پرس غذای گرم در دهه کرامت، ۱۰ بسته گوشت نذری در عید قربان و ۶۰ پرس غذای گرم در دهه اوّل محرّم، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیّه و در بین خانوارهای محروم منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه، با توجّه به اینکه در ماه محرّم هستیم، بهترین فرصت برای استغاثه به درگاه حق تعالی و رفع گرفتاری ها و بیماری ها است،امید است که خداوند متعال رحمت الهی خود را شامل حال همگان کرده و این بیماری در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران از بین ببرد و سلامتی و عافیت نصیب مردم جهان و مردم ایران اسلامی شود.