تداوم اقدامات خلاقانه کانون مولا علی هشترود در تابستانه «فهما»
تداوم اقدامات خلاقانه کانون مولا علي هشترود در تابستانه «فهما»

تداوم اقدامات خلاقانه کانون مولا علی هشترود در تابستانه «فهما»

تلاشگران کانون فرهنگي هنري مولا علي(ع) مسجد قمر منير بني هاشم هشترود، برنامه هاي مختلفي در قالب طرح تابستانه «فهما» انجام مي دهند.
شناسه خبر : 15618 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «افشین فریدونی» به تشریح اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری مولا علی (ع)  در مقابله با بیماری کرونا پرداخت و با اشاره به فرمایشات مقام معظّم رهبری در زمینه سلامت و تأکید ایشان به محوریّت اسلامی و انسانی در این مقوله گفت: با توجّه به رویکرد مقام عظمای ولایت هیچ مرکزی بهتر از مساجد و کانون های فرهنگی هنری آن نمی توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مولا علی (ع) مسجد قمر منیر بنی هاشم هشترود با اشاره به فعّالیّت های گسترده اعضای کانون از زمان شیوع بیماری کرونا گفت: جهادگران کانون  و مسجد برنامه های مختلفی در قالب طرح تابستانه «فهما» انجام داده اند؛ ضدّعفونی مکرّر معابر، اماکن عمومی، مسجد، محیط کانون، توزیع موادّ بهداشتی و ماسک، تجهیز سرویس بهداشتی و وضوخانه مسجد به موادّ بهداشتی و شوینده ها، توزیع ماسک به صورت روزانه بین اعضای حاضر جهت برپایی نماز، برگزاری نماز جماعت با رعایت فاصله اجتماعی، برگزاری برنامه شب های قدر و نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های اعلامی از طرف ستاد مقابله با کرونا از جمله اقدامات صورت گرفته به همّت کانون برای مهار ویروس کرونا بوده است.

وی در راستای تحقّق تأکیدات مقام معظّم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، شناسایی ۱۰ خانوار محروم منطقه و اهدای بسته های بهداشتی و غذایی با همیاری اهالی محلّه و اعضای کانون را از جمله ویژه برنامه های طرح تابستانه «فهما» در کانون برشمرد.

فریدونی در ادامه به تلاوت روزانه قرآن در کانون با هدف آشنایی هرچه بیشتر بچّه های مسجد با کلام الله مجید و تشویق و ترغیب اعضای کانون به حفظ آیات الهی در برنامه تابستانی «فهما» اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت حضوری و با رعایت فاصله اجتماعی بعد از اقامه نمازمغرب و عشا صورت می پذیرد.

وی به مشارکت گسترده کانون در برگزاری برنامه های جهادی اشاره کرد و افزود: مراسم عزاداری دهه اوّل محرّم برای اوّلین بار به همّت کانون، مسجد و پایگاه در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مولا علی(ع) مسجد قمر منیر بنی هاشم هشترود در پایان ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی جهادگران کانون و پایگاه، خاطرنشان کرد: تداوم حرکت جهادی کانون با طرح تابستانه «فهما» به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.