اجرای چهارمین مرحله رزمایش مؤمنانه کانون شهدای دستمالچی تبریز
اجراي چهارمين مرحله رزمايش مؤمنانه کانون شهداي دستمالچي تبريز

اجرای چهارمین مرحله رزمایش مؤمنانه کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، ۳۵۰ بسته معيشتي تهيّه و در بين خانواده هاي شناسايي شده محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 15623 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغرآقاجانی» از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش مؤمنانه با عنوان پویش رحمت در محرّم، از تهیّه و توزیع ۳۵۰  بسته غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: طبق رهنمودهای مقام معظّم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه با هدف تأمین نیازهای غذایی و حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت همزمان با ایّام ماه محرّم برگزار شد.

آقاجانی افزود: این چهارمین  مرحله توزیع بسته های غذایی در این منطقه بود که در ۳ مرحله قبلی هم ۶۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده،توزیع شده است.

وی بسته های غذایی را شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، رب، آبلیمو، موادّ شوینده و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

آقاجانی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری و مسجد در این رزمایش حضوری پر رنگ دارند؛ افزود: از زمان آغاز آن تاکنون شاهد حمایت ها و کمک های خیّرین و مردمی هستیم که نشان از همدلی مردم دارد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن تجلیل و قدردانی از خیّرین بزرگوار که این امر مهم با کمک آنها میسّر می شود؛خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و نمازگزاران منطقه برای پنجمین مرحله از رزمایش  کمک مؤمنانه ، تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

گفتنی است، این مرحله از رزمایش با کمک مسجد عبّاسیّه خیابان صائب تبریز و با همّت کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی برگزار شد.