توزیع دو هزار پرس غذای گرم به همت هیئت فاطمة الزهرا در تبریز
توزيع دو هزار پرس غذاي گرم به همت هيئت فاطمة الزهرا در تبريز

توزیع دو هزار پرس غذای گرم به همت هیئت فاطمة الزهرا در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا شهرک ارم تبريز، چهارمين مرحله از رزمايش مؤمنانه را با توزيع دو هزار پرس غذاي گرم اجرا کردند.
شناسه خبر : 15674 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سید احمد موسوی» از طبخ و توزیع ۲ هزار غذای گرم در بین خانواده های بی بضاعت منطقه به همت تلاشگران کانون و مسجد خبر داد و گفت: اجرای طرح کمک مؤمنانه در توزیع بسته های معیشتی و پخت و توزیع غذا،روحیّه و امید را در جامعه زنده می کند و با توجّه به اینکه مردم بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند؛اجرای این طرح ها به نشاط و بالا بردن روحیّه اجتماعی مردم کمک شایانی می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم تبریز با تسلیت ماه محرم،با اشاره به فعّالیّت جهادی بچه های مسجد،افزود: جهادگران مسجد و کانون و پایگاه با عنوان هیئت حضرت فاطمة الزّهرا (س) ،فعّالیّت های خود را آتش به اختیار انجام می دهند.

 

وی اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تا به امروز هیئت حضرت فاطمة الزهرا (س) برای کنترل و مقابله با این بیماری با تولید و توزیع اقلام بهداشتی، توزیع بسته های غذایی در ۳ مرحله، ضدّعفونی و گند زدایی معابر،خیابان ها،خانه ها، مسجد، ماشین ها، طبخ و توزیع غذای گرم، حمایت از خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند، حمایت نقدی از محرومان به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شتافتند.

 

موسوی با بیان اینکه اطعام فقرا از برکات محرّم و صفر است،گفت: با رعایت کامل موارد بهداشتی، غذاها به تعداد افراد خانوار و با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه در درب منازل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزّهرا (س) ضمن قدردانی از خیّر عزیزی که بانی این احسان بود؛خاطرنشان کرد: با کمک خیّرین و نمازگزاران در تلاش هستیم در مرحله بعدی طبخ و توزیع غذای گرم خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.