اجرای طرح تابستانه «فهما» در کانون نرجس خاتون مرند
اجراي طرح تابستانه «فهما» در کانون نرجس خاتون مرند

اجرای طرح تابستانه «فهما» در کانون نرجس خاتون مرند

بانوان عضو کانون فرهنگي هنري نرجس خاتون مسجد صاحب الزّمان مرند، طرح تابستانه «فهما» را با اجراي برنامه هاي مختلف به صورت مجازي و حضوري پيگيري مي کنند.
شناسه خبر : 15763 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فاطمه ابوالعلائی» به تشریح برنامه های اجرایی کانون در قالب طرح تابستانه «فهما» پرداخت و گفت: از اسفند ماه  سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، اماکن مذهبی و به دنبال آن، مساجد کشور به طور موقّت تعطیل شدند، امّا در واقع خدمات این اماکن به نوعی دیگر به مردم ارائه شد و شاهد حضور گسترده مردم در راستای تحقّق منویّات مقام معظّم رهبری مبنی بر کمک رسانی به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در مساجد هستیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نرجس خاتون مسجد صاحب الزّمان مرند گفت: بر همین اساس کانون نرجس خاتون به همّت بانوان فعّال و خودجوش خود با عنوان "کار جهادی تعطیل بردار نیست"، فعّالیّت های خود را در راستای مقابله با این بیماری آغاز کردند.

ابوالعلائی با اشاره به فعّالیّت های ابتکاری و جهادی بانوان کانونی، افزود: با توجّه به شیوع بیماری کرونا و ادامه دار بودن این بحران و تعطیلی کلاس های آموزشی حضوری برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس، کانون  کلاس های آموزشی طرح تابستانه «فهما» را به صورت مجازی برگزار کرد.

وی افزود: همچنین با توجّه به لغو برخی برنامه های کانون و مسجد در این مدّت، هزینه هایی که به دلیل پروتکل های بهداشتی تعطیل شده است؛ در قالب ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش بییش از ۲۰ میلیون تومان، تدارک و تهیّه شده و در بین خانواده های نیازمند منطقه به همّت جوانان فعّال کانون توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نرجس خاتون مسجد صاحب الزّمان مرند ضمن قدردانی از بانوان جهادگر کانون و مسجد، خاطرنشان کرد: امسال هزینه طبخ غذا برای ۱۳۰۰ نفر از عزاداران حسینی در روز تاسوعا، صرف هزینه درمان ۱۰ بیمار و کمک هزینه نقدی برای ۱۰ دانشجوی محروم شد.