طبخ و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان به همت کانون دستمالچی تبریز
طبخ و توزيع ۱۰۰ پرس غذاي گرم ميان نيازمندان به همت کانون دستمالچي تبريز

طبخ و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان به همت کانون دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد شهداي دستمالچي تبريز، ۱۰۰ پرس غذاي گرم در راستاي همدلي و کمک مؤمنانه طبخ و بين خانواده هاي نيازمند منطقه توزيع کرد.
شناسه خبر : 15920 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» از اجرای پنجمین مرحله از رزمایش مواسات در قالب "پویش رحمت"به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مسجد شهدای دستمالچی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: پذیرایی و اطعام دیگران، سنت پسندیده انسانی است. در حقیقت اطعام دیگران بیانگر عاطفه ای قوی در وجود انسان بوده و ریشه در بشردوستی و علاقه به همنوع دارد.

آقاجانی افزود: این کانون با کمک اعضا و پایگاه بسیج و خیّرین بعد از توصیه های رهبر معظّم انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان،در عرصه های مختلف فعّالیّت خود را آغاز کرده و تاکنون ۵ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه را بین محرومین و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا اجراکرده است.

وی با بیان اینکه اطعام یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری است، اظهار کرد: در قالب "پویش رحمت" در دهه اوّل محرّم خادمان حسینی کانون و بسیج ۱۰۰  پرس غذا را طبخ و با حفظ کرامت انسانی که همیشه مورد تأکید داریم، در درب منازل خانواده های شناسایی شده توسّط مدیر مسئول کانون توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از اعضای کانون، بسیج و خیّرین، خاطرنشان کرد: با توجّه به اینکه فعّالیّت های گروهی در مسجد به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده است کانون برنامه هایی را که هر ساله در مسجد برگزار می کرد صرف کمک به نیازمندان در قالب "پویش رحمت" با تهیّه بسته های غذایی و غذای گرم می کند.