توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی به همّت کانون محراب اندیشه تبریز
توزيع ۷۵۰ بسته معيشتي به همّت کانون محراب انديشه تبريز

توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی به همّت کانون محراب اندیشه تبریز

کانون فرهنگي هنري محراب انديشه مسجد چهارده معصوم با مشاکت مرکز نيکوکاري چهارده معصوم(ع) شهرک پرواز تبريز، بيش از ۷۵۰ بسته معيشتي تهيه و ميان خانواده هاي محروم و آسيب ديده از کرونا توزيع کرد.
شناسه خبر : 16004 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمود عادلی» از توزیع بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی به همّت فعالان فرهنگی و اعضای کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه در راستای لبّیک به فرمایش رهبر معظّم انقلاب اسلامی خبر داد.      

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه مسجد چهارده معصوم (ع) شهرک پرواز تبریز گفت: انفاق مال از جمله معامله هایی است که انسان با خداوند انجام می دهد و هیچ گاه متضرّر نمی شود.این در حالی است که انفاق کسانی که برای رضای خدا مالشان را می بخشند مانند باغی است که در جایی مرتفع بنا شده است.

عادلی افزود: ۷۵۰ بسته معیشتی همزمان با دهه دوّم ماه محرّم به همّت کانون فرهنگی هنری  و با مشارکت مرکزنیکوکاری چهارده معصوم (ع) شهرک پرواز، بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه کانون در راستای عمل به منویّات مقام معظّم رهبری در خصوص کمک به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا صورت گرفت؛اظهارکرد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا در طی ۲ مرحله بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی توسّط جهادگران کانون، شبانه و با حفظ آبروی افراد که مورد تاکید قرآن و اسلام قرار گرفته،توزیع شد.   

عادلی بسته های اهدایی را شامل اقلام برنج، گوشت، قند، چای، روغن، آبلیمو، ماکارونی و حبوبات به ارزش هربسته ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه مسجد چهارده معصوم(ع) با قدردانی از خیّرین و جهادگران مجموعه کانون و مسجد و مرکز نیکوکاری، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای اجرای مرحله سوّم رزمایش همدلی با کمک خیّرین تعداد خانواده های بیشتری را یاری رسانی کنیم.