اهدای ۱۱۰۰ بسته غذایی در راستای طرح تابستانه «فهما»
اهداي ۱۱۰۰ بسته غذايي در راستاي طرح تابستانه «فهما»

اهدای ۱۱۰۰ بسته غذایی در راستای طرح تابستانه «فهما»

اعضاي کانون فرهنگي هنري طاها مسجد جامع عجب شير، در قالب طرح تابستانه «فهما» ۱۱۰۰ بسته غذايي و بهداشتي، تهيه و ميان نيازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 16050 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان آذربایجان شرقی، «سیّد نوّاب مصطفوی» از اجرای طرح تابستانه «فهما» با اجرای اقدامات مختلف در مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در راستای تحقّق تدابیر و فرامین مقام معظّم رهبری با هدف به صحنه آوردن کمک های مردمی برای حمایت از خانواده های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا،رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه توسّط فعّالان کانون با اهدای ۱۱۰۰ بسته غذایی اجراشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طاها مسجد جامع عجب شیر بسته های اهدایی را شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، آبلیمو،حبوبات به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هزینه این بسته های غذایی از محلّ جمع آوری نذورات مردمی برای احسان امام حسین (ع) توسّط اعضای کانون تامین شده است.

وی با اشاره به فعّالیّت های این کانون در طرح تابستانه «فهما» و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه خوانی در دهه اوّل محرّم با رعایت کامل موارد بهداشتی، تولید و توزیع ماسک، سم پاشی و گندزدایی منطقه، تب سنجی از کلیّه افراد خانواده ها با همکاری دهیاری و هلال احمر منطقه، نصب بنرهای آموزشی برای مقابله با بیماری کرونا از جمله این فعّالیّت ها است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طاها ضمن تجلیل از فعّالان کانون و مسجد، خاطرنشان کرد: با همدلی و مشارکت خیّرین در کنار محرومان منطقه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.