اجرای مرحله هفتم توزیع بسته های مهربانی در کانون نبی اکرم تبریز
اجراي مرحله هفتم توزيع بسته هاي مهرباني در کانون نبي اکرم تبريز

اجرای مرحله هفتم توزیع بسته های مهربانی در کانون نبی اکرم تبریز

جهادگران کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز با ذبح يک رأس گوساله و توزيع ۱۵۰ بسته معيشتي هفتمين مرحله از رزمايش کمک مؤمنانه را اجرا کردند.
شناسه خبر : 16136 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» در استان آذربایجان شرقی، «صالح رسولی» از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی و ذبح قربانی یک رأس گوساله در هفتمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه هیئت روضة العبّاس(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: یکی از کارهای بسیار مهمّ زندگی مؤمن که مورد تأکید خدا و رسول گرامی اسلام(ص) و ائمّه معصومین(ع) است که همیشه باید مورد توجّه باشد، مسأله برآوردن حاجات مؤمنین و گره گشایی از زندگی آنها است؛ بر همین اساس این کانون با همکاری هیئت روضة العبّاس با هدف حمایت ازخانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا،هفتمین مرحله از توزیع بسته های مهربانی را اجرا کرد.

رسولی افزود: با توجّه به فرمایشات مقام معظّم رهبری مبنی بر خدمت رسانی مؤمنانه به مردم نیازمند از روزهای آغازین شیوع بیماری در استان،۱۵۰ بسته معیشتی به همراه یک کیلوگرم گوشت قربانی به صورت شبانه در درب منازل این عزیزان توسّط جهادگران کانون و مسجد توزیع شد.

وی بسته های اهدایی را شامل اقلام برنج، گوشت، نان، روغن، ماکارونی، رب و... به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیّرین و جهادگران کانون و مسجد، خاطرنشان کرد: حضور جهادی از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون به قوّت خود باقی است و همچنان نیز در دیگر مراحل کمک های مؤمنانه، جهادگران با تمام  قوّت در کنارخانواده های محروم حضور خواهند داشت.