تداوم فعّالیّت های فرهنگی و آموزشی در کانون شهید فهمیده عجب شیر
تداوم فعّاليّت هاي فرهنگي و آموزشي در کانون شهيد فهميده عجب شير

تداوم فعّالیّت های فرهنگی و آموزشی در کانون شهید فهمیده عجب شیر

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده مسجد امام حسين (ع) عجب شير، طرح تابستانه «فهما» را با فعاليت هاي مختلف فرهنگي و آموزشي پيگيري مي کنند.
شناسه خبر : 16219 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فاطمه فریدی» به تشریح فعّالیّت های طرح تابستانه «فهما» کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده پرداخت و اظهار داشت: از اوّلین روزهای انتشار بیماری در کشور به همّت جوانان کانون و مسجد طرح پیشگیری با ضدّعفونی و گند زدایی معابر و اماکن عمومی به صورت دوره ای و هر چند روز یکبار، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده مسجد امام حسین (ع) عجب شیر با بیان این که بانوان جهادگر کانون و مسجد در سنگر مقابله با کرونا به صورت مستمر فعّالیّت دارند؛ افزود: بیش از ۲ هزار ماسک به همّت ۵ نفر از بانوان در منازل خود تهیّه و بعد از ضدّعفونی و گندزدایی بین اهالی منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های کانون در راستای فرمایشات مقام معظّم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و اهدای بسته های غذایی و بهداشتی و آموزشی می باشد که به همّت تلاشگران کانون و مسجد ۱۰۰ بسته غذایی به همراه گوشت نذری در روز عید قربان و ۳۰ بسته مرغ به صورت بسته بندی در دهه اوّل محرّم در بین خانواده های محروم منطقه توسّط تلاشگران کانون به صورت شبانه و مخفی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

به گفته فریدی همزمان با عید غدیرخم با توجّه به اینکه تجمّع ممنوع بوده است، هزینه برپایی ایستگاه صلواتی برای تهیّه موادّ بهداشتی و ضدّعفونی کننده و توزیع آن میان نیازمندان اهالی منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده با اشاره به برگزاری کلاس های مجازی گفت: با توجّه به شرایط فعلی فعّالیّت های فرهنگی و آموزشی کانون تا عادّی شدن شرایط به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی در پایان به اقدام  شایسته و خداپسندانه سه خانواده مرحوم منطقه اشاره کرد و افزود: هزینه های مراسم چهلم سه مرحوم نیز در قالب ایثار اجتماعی برای تهیّه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا صرف شد.