تجلیل از هنرمند فعال انقلابی و ایثارگر شهر جدید سهند
تجليل از هنرمند فعال انقلابي و ايثارگر شهر جديد سهند

تجلیل از هنرمند فعال انقلابی و ایثارگر شهر جدید سهند

جمعي از مسؤولان فرهنگي استان با حضور در منزل «سيد فاطمي» رئيس انجمن انيميشن استان آذربايجان شرقي از خدمات اين هنرمند انقلابي تجليل کردند.
شناسه خبر : 16243 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، در ادامه‌ سلسله برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم، جمعی از مسؤولان فرهنگی استان با حضور در منزل «سید فاطمی» رئیس انجمن انیمیشن استان آذربایجان شرقی از خدمات این هنرمند انقلابی تجلیل کردند.

 

حجت‌الاسلام منیب راد، امام جمعه شهر سهند در این دیدار طی سخنانی، اظهار داشت: این که مدال جانبازی و ایثارگری در راه آرمان‌های الهی به گردن شما آویخته شده است نعمت بسیار ارزشمندی است که باید قدر بدانید.

 

وی ادامه داد: خداوند متعال نعمت بهره‌مندی از ذوق و قریحه‌ی هنری و طنزپردازی را نیز به شما اعطا کرده که جای شکرگزاری دارد و همیشه باید در راه آرمان‌های الهی از آن بهره‌ ببرید.

 

حجت الاسلام منیب راد خاطرنشان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های دولتی به و‌یژه شهرداری نیز در اجرای پیشنهادهایی که از سوی آقای فاطمی برای هویت‌بخشی به شهر ارائه شده است، همکاری و جدیت از خود نشان دهند.

 

همچنین علی محرمی، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری این هنرمند متعهد را مایه‌ی افتخار و عزت دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم هویت خود را حفظ کنیم و آداب و سنن خود را به ویژه در بین نسل جوان ترویج دهیم، و از طرف دیگر به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم، ابزاری قدرتمندتر از ابزار هنر نداریم.

 

وی با بیان این که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیاز به تکریم و تعظیم ندارند و این ما هستیم که نیازمند حضور در محضر این عزیزان هستیم، افزود: ما با حضور در منزل این عزیزان، آن دوران را برای خودمان یادآوری کرده و آنان را به عنوان الگو برای خود قرار می‌دهیم. تا به جوانان بگوییم که زمانی افرادی بودند که در 15 یا 16 سالگی در جنگ حضور داشته و مسئولیت داشتند.

 

محرمی افزود: قدردان زحمات آقای فاطمی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر هستیم و معتقدیم ارزش این زحمات کمتر از زحمات دوران دفاع مقدس نیست. و آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیز را داریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صبغه‌ی فرهنگی شهرستان اسکو نیز اشاره کرد و گفت: شهر سهند ظرفیت بسیار خوبی برای حضور هنرمندان در این شهرستان فراهم ساخته و به‌ویژه تشکیل انجمن فیلم و عکس در شهرستان می‌تواند در راستای روح‌ بخشیدن به این شهر بسیار موثر و مفید باشد.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار، فرماندار شهرستان اسکو ضمن اهدای هدایایی به سید فاطمی، نشان شهروند پویا و فعال شهر سهند را نیز از سوی شهرداری سهند به او اعطا کرد.