اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در شهرستان عجب‌شیر
اجراي طرح «سه شنبه هاي تکريم» در شهرستان عجب‌شير

اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در شهرستان عجب‌شیر

طرح «سه شنبه هاي تکريم» با تجليل از خانواده هاي شهيدان شاهين و خادمي در شهرستان عجب‌شير پيگيري شد.
شناسه خبر : 16246 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فرهاد جبارپور» اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران با مشارکت دستگاه های متولی در شهرستان عجب شیر نیز اجرایی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر گفت: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی و با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای ذی‌ربط هر هفته با حضور مسئولان شهرستان اجرا می شود.

 

وی افزود: اعتقاد داریم تکریم از خانواده هایی که در دوران پرافتخار دفاع مقدس با جان و مال خود علیه دشمنان متجاوز مبارزه کرده اند و استقلال و آزادی و شرافت سرزمین خود را پاس داشته اند، وظیفه همگان است.

 

جبارپور ادامه داد: در یکی از برنامه های این طرح که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر همراه بود، از خانواده شهید شاهین تجلیل بعمل آمد.

 

وی افزود: همچنین در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران مسئولان شهر بدر منزل شهید والا مقام خادمی حضور یافتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید نسبت به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.