مرمت و بازسازی خانه محرومان به همت اعضای کانون شهید احمدی روشن
مرمت و بازسازي خانه محرومان به همت اعضاي کانون شهيد احمدي روشن

مرمت و بازسازی خانه محرومان به همت اعضای کانون شهید احمدی روشن

فعالان کانون فرهنگي هنري شهيد مصطفي احمدي روشن تبريز، اقدامات مختلفي براي مقابله با بيماري کرونا انجام دادند.
شناسه خبر : 16385 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «مهدی اسکندری» به تشریح اقدامات جهادی اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی اصغر(ع) مسجد در دوران مقابله با کرونا پرداخت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی احمدی روشن مسجد حضرت علی اصغر (ع) تبریز گفت: امام علی(ع) در سخنان گهربار خود، راهکار مقابله با مشکل مالی و فقر را در صدقه و کمک به نیازمندان بیان می دارد، به گونه ای که اثر این کار موجب عنایت الهی به فرد کمک کننده می شود و خداوند نیز به یاری او بر می خیزد.

 

اسکندری افزود: رهبر انقلاب طی سخنانی بر مواسات تاکید داشتند و بر همین اساس جهادگران کانون و مسجدی در لبّیک به فرمایشات ایشان از همان ابتدا با اقدامات گوناگون جهادی وارد عرصه خدمت به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا،شده اند.

 

وی تهیّه و توزیع ماسک بهداشتی، ضدّعفونی و گندزدایی معابر و مکان های عمومی، درب منازل و مساجد منطقه، تهیّه وتوزیع ۱۴ بسته معیشتی در روز عید قربان، توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی برای خانواده های کم یرخوردار حاشیه شهر، تهیّه ویلچر و خوراک ۳ ماهه یک خانواده کم بضاعت را از مهمترین اقدامات جهادگران کانون نام برد.

 

اسکندری با بیان اینکه جهادگران کانون و مسجد همچون رزمندگان دوران دفاع مقدّس در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته و نقش آفرینی می کنند،اظهار کرد: اعضای کانون به صورت داوطلبانه یک خانه به ارزش ۲۶ میلیون  تومان به مساحت ۳۶ متر مربع  در منطقه محروم را مرمّت و بازسازی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی احمدی روشن ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از جهادگران کانون و مسجد و خیّرین بزرگوار،خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان و مستضعفین وظیفه ذاتی انسان است و در این زمینه کانون فرهنگی هنری شهید احمدی روشن با تمام توان و قدرت در کنار این خانواده ها می باشد.