توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون طفلان مسلم در تبریز
توزيع ۴۲۰ بسته معيشتي به همت کانون طفلان مسلم در تبريز

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون طفلان مسلم در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم(ع) تبريز، دو رأس گوسفند قرباني و ۴۲۰ بسته معيشتي تهيّه و ميان خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع کردند.
شناسه خبر : 16402 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا ظهیری» از توزیع بسته معیشتی در سه مرحله کمک مؤمنانه به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد و گفت: خدمت به خلق خدا،در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت،ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می طلبد گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) تبریز افزود: از ابتدای فرمان مقام معظّم رهبری نسبت به رزمایش کمک مؤمنانه جهادگران کانون و مسجد در لبّیک گویی به فرمایشات ایشان با اقدامات مختلف فرهنگی و اجتماعی وارد میدان عمل شدند.

وی با بیان اینکه افزایش شور و نشاط اجتماعی، امیدبخشی، تقویت روحیّه عبادی، کمک به نیازمندان از اهداف کانون در ایّام کرونا است؛ اظهار کرد: در ایّام ماه محرّم دو مرحله کمک مؤمنانه به همّت کانون طفلان مسلم(ع) با مشارکت موکب عزاداران انصارالحیدر(ع) تبریز به تعداد ۱۰۰ بسته و مرحله سوّم به تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی با مشارکت نمازگزاران و هیأت امناء و پایگاه مقاومت خاتم الانبیا(ص) مسجد طفلان مسلم به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین خانواده های محروم منطقه و آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری؛ ذبح قربانی دو رأس گوسفند در عید قربان و تهیّه و نوزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین خانواده های محروم منطقه را از دیگر فعّالیّت های جهادی جهادگران کانون و مسجد نام برد و افزود: برای حفظ کرامت این خانواده ها،تمام بسته های حمایتی چراغ خاموش در اختیار آنان قراگرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) تبریز ضن تشکّر و قدردانی صمیمانه از فعّالان کانون، مسجد، نمازگزاران،هیأت امناء، پایگاه مقاومت و خیّرین ارجمند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و نمازگزاران محترم در مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.