بزرگداشت هفته دفاع مقدّس در گلزار شهدای روستای قرطاول مراغه
بزرگداشت هفته دفاع مقدّس در گلزار شهداي روستاي قرطاول مراغه

بزرگداشت هفته دفاع مقدّس در گلزار شهدای روستای قرطاول مراغه

کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد امام زمان(عج) روستاي قرطاول شهرستان مراغه، هفته دفاع مقدّس را با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در گلزار شهدا گرامي داشتند.
شناسه خبر : 16637 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای«فهما» از استان آذربایجان شرقی، «خدیجه رزمی» از برگزاری برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدّس در گلزار شهدای روستای قرطاول با رعایت پروتکل های بهداشتی توسّط بانوان جهادگر کانون فرهنگی هنری مشکات و با همکاری پایگاه مقاومت کوثرخبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه گفت: هشت سال دفاع مقدّس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملّتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قلّه های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

رزمی افزود: مسجد به عنوان پایگاه فرهنگی ، تربیتی و انسان ساز مسئولیّتی بزرگ در انتقال مفاهیم، فرهنگ، هویّت، تبیین ارزش‌های دینی و صیانت آن‌ در میان نسل جوان دارد؛ بر همین اساس برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدّس به همّت کانون فرهنگی هنری و با همکاری پایگاه مقاومت، با حضور جمعی از بانوان در گلزار شهدای روستای قرطاول برگزارشد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدّس نقش مهمّی در زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا دارد که انجام آن بسیار مهم است؛ آشنایی با زندگینامه، وصایا و دیدگاه‌های شهدای انقلاب اسلامی را از برنامه های جنبی این مراسم عنوان کرد.

گفتنی است همچنین در حاشیه این برنامه از خانم رقیه اکبری خادمیار آستان قدس رضوی و برنده مسابقه تدبّر در قرآن با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.