دیدار اعضای کانون‌های مساجد مراغه و عجب‌شیر با خانواده های معظم شهدا
ديدار اعضاي کانون‌هاي مساجد مراغه و عجب‌شير با خانواده هاي معظم شهدا

دیدار اعضای کانون‌های مساجد مراغه و عجب‌شیر با خانواده های معظم شهدا

جمعي از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرهاي مراغه و عجب‌شير به همراه مسئولان شهري به ديدار خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران اين دو شهرستان رفتند.
شناسه خبر : 16914 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهرستان مراغه با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کانون های مساجد این شهرستان به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رفتند.

بنابر این گزارش، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران این شهرستان با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با خانواده معظم شهید شیرصبوری و جانبازان دلاور اسلام آقایان مرتضی اعظمی و حافظ جوادی دیدار و گفتگو کردند.

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با خانواده جعفر مظفری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

گفتنی است، در این دیدار که با حضور بچه های مسجدی و فعلان فرهنگی هنری کانون های مساجد شهرستان همراه بود؛ از خانواده این جانباز که سالها رنج پرستاری را تحمل کرده‌اند؛ تجلیل شد.