توزیع ۸۰ بسته گوشت به نیازمندان توسط کانون میثم تمار در جلفا
توزيع ۸۰ بسته گوشت به نيازمندان توسط کانون ميثم تمار در جلفا

توزیع ۸۰ بسته گوشت به نیازمندان توسط کانون میثم تمار در جلفا

کانون فرهنگي هنري ميثم تمار مسجد صاحب الزمان(عج) جلفا ۸۰ بسته گوشت قرباني ميان خانواده هاي محروم و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع کرد.
شناسه خبر : 16982 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «مجید ناطقی» اظهار داشت: تعداد ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی هنری میثم تمّار، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلفا و با مشارکت خیرین برنامه سمت خدا و مؤسسّه حضرت خدیجه(س) قم میان خانواده‌های نیازمند شهرستان جلفا توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجد صاحب الزمان(عج) جلفا گفت: با توجّه به تأکید رهبر انقلاب بر لزوم کمک و دستگیری از نیازمندان تأکید؛ یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری در راستای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

 

ناطقی با بیان اینکه معیشت خانواده‌های آسیب پذیر، به دلیل ایام کرونا با مخاطره مواجه شده است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ضدّعفونی کننده در میان افراد شناسایی شده و نیز متضررّان از بحران کرونا تهیّه و توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از فعّالان و خیرین و مشارکت کنندگان در این برنامه، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با همدلی و همیاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.