توزیع گوشت قربانی میان خانواده های نیازمندان تبریز
توزيع گوشت قرباني ميان خانواده هاي نيازمندان تبريز

توزیع گوشت قربانی میان خانواده های نیازمندان تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، ششمين مرحله رزمايش همدلي را با ذبح قرباني دو رأس گوسفند و توزيع ۶۰ کيلوگرم گوشت نذري ميان ۸۰ خانواده محروم منطقه اجرا کردند.
شناسه خبر : 16983 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغرآقاجانی» اظهار داشت: ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی درقالب «احسان حسینی» به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج شهدای دستمالچی تبریز برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: کمک به مستمندان به عنوان یک وظیفه عمومی و اجتماعی است که در این روزها همه مردم و خیّرین به انواع مختلف به فکر کمک به آسیب ‌دیدگان و مستمندان هستند.

آقاجانی افزود: این رزمایش نیز، در راستای تاکید مقام معظّم رهبری مبنی بر انجام رزمایش های مؤمنانه با مشارکت پایگاه بسیج و افراد خیّر انجام شد که پس از جمع آوری کمک های مؤمنانه و انسان دوستانه آنها، اقدام به خرید ۲ رأس گوسفند شده و پس از ذبح آنها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به تعداد ۸۰ بسته در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت منطقه توزیع شد.

وی با تجلیل از خیّرین و فعّالان جهادی کانون و مسجد و پایگاه، خاطرنشان کرد: با توجّه به اهمّیّت و جایگاه کمک و دستگیری از نیازمندان و فقرا در این کانون و مسجد برای دریافت کمک‌های خیّرین و ذبح گوسفند و یا دریافت هزینه خرید گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان و فقرا و آسیب دیدگان از ویروس کرونا برنامه‌ ریزی شده است.