اهدای تبلت و ۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تبریز
اهداي تبلت و ۲۰ بسته لوازم التحرير به دانش آموزان نيازمند تبريز

اهدای تبلت و ۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين(ع) تبريز، يک عدد تبلت به دانش آموز يتيم و ۲۰ بسته لوازم التّحرير به دانش آموزان محروم منطقه اهدا کردند.
شناسه خبر : 17150 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» به تشریح اقدامات خیریه این کانون در روزهای اخیر پرداخت و اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز، یک عدد تبلت به دانش آموز یتیم و ۲۰ بسته لوازم التّحریر به دانش آموزان محروم منطقه اهدا کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیّه مسجد امام حسین(ع) تبریز گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و با توجّه به لزوم آموزش مجازی، برخی از دانش آموزان به دلیل فقدان دسترسی به ملزومات هوشمند و لوازم التحریر دچار مشکلاتی شدند که به دلیل عدم توان مالی برای تهیّه لوازم التّحریر، لباس فرم و کیف مدرسه دچار مشکل شده و چه بسا نتوانند تحصیل کنند.

بیرامی افزود: در همین راستا در اقدامی خودجوش و جهادی با کمک بانوان جهادگر یاوران مهدی(عج) کانون و مسجد، یک عدد تبلت به یک دانش آموز یتیم و نیازمند و تعداد ۲۰ بسته لوازم التّحریر به ۲۰ دانش آموز شناسایی شده نیازمند محلّه توسّط جهادگران کانون توزیع شد.

وی لوازم التّحریر اهدایی به این دانش آموزان را شامل کیف، دفترمشق، دفترنقّاشی، مداد، مداد تراش، مداد رنگی، خودکار و جا مدادی عنوان کرد و ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیّرین کانون و مسجد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک اعضای کانون تعداد دانش آموزان بیشتری را تحت حمایت و یاری رسانی قرار دهیم.