توزیع ۲۱ بسته معیشتی به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز
توزيع ۲۱ بسته معيشتي به همت کانون شهداي دستمالچي تبريز

توزیع ۲۱ بسته معیشتی به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، نهمين مرحله از رزمايش کمک هاي مؤمنانه خود را با تهيّه وتوزيع ۲۱ بسته معيشتي به همّت خيّرين و پايگاه مقاومت مسجد اجرا کردند.
شناسه خبر : 17762 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» از تهیّه و توزیع  ۲۱ بسته معیشتی در نهمین مرحله از کمک های مؤمنانه و همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به همّت کانون فرهنگی هنری، خیّرین و پایگاه مقاومت مسجد خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: از نقاط قوّت اخلاق اسلامی، توجّه به انسان ها، حسّ همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم؛ به ویژه خدمت به مؤمنان و صالحان است. نگاهی اجمالی به آیات، روایات و سیره انبیا و اولیا به خوبی این امر را ثابت می کند که بعد از انجام واجبات، هیچ امری، مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند باعث تقرّب انسان به درگاه الهی نمی شود. بدین سبب است که انبیا و اولیای الهی، همواره در خدمت مردم بوده اند.

آقاجانی افزود: اعضای کانون و مسجد در لبّیک گویی به فرامین رهبرخود در امر به کمک های مؤمنانه،در نهمین مرحله از این رزمایش ۲۱ بسته معیشتی در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در قالب پویش رحمت تهیّه و دربین ۲۱ خانواده آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع کردند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، رب، آبلیمو، چای، قند، نان، ماکارونی، بسته حبوبات به ارزش هربسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن قدردانی از خیّرین و اعضای کانون و پایگاه مقاومت مسجد، خاطرنشان کرد: دهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) با پخت و توزیع  ۱۲۰ غذای گرم اجرا خواهد شد.