توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون المهدی روستای شیرامین
توزيع ۴۲۰ بسته معيشتي به همت کانون المهدي روستاي شيرامين

توزیع ۴۲۰ بسته معیشتی به همت کانون المهدی روستای شیرامین

اعضاي کانون فرهنگي هنري المهدي مسجد جامع روستاي شيرامين آذرشهر، ۴۲۰ بسته معيشتي و ۱۸۰۰ پرس غذاي گرم طي سه مرحله از رزمايش همدلي وکمک مؤمنانه تهيّه و ميان اقشار آسيب پذير منطقه توزيع شد.
شناسه خبر : 18061 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمودعلی کاظمی»، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی مسجد جامع روستای شیرامین شهرستان آذرشهر گفت: یکی از وظایف مهمّ افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است. هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاءهای موجود در زندگانی افراد را جبران و کمبودهای آنان را پاسخگو باشد. همان‌گونه که خداوند نیازمند و فقیر را با فقر و نداری امتحان می‌کند، ثروتمندان را نیز این گونه می‌آزماید.

کاظمی افزود: تلاشگران کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) با کمک خیّرین و هیئت امناء مسجد پس از فرمایش مقام معظّم رهبری و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، بسته های معیشتی و غذای گرم تهیّه و در بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

وی با بیان این که خداوند بی همتا در کلام نورانی خود به کرّات مؤمنین را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان سفارش فرموده است، افزود: در مرحله اوّل رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۲۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، رب، آبلیمو، ماکارونی، چای، قند، نان به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزارتومان تهیّه و توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: مرحله دوّم این رزمایش با توزیع ۱۸۰ بسته گوشت گرم و مرحله سوّم با طبخ و توزیع ۱۸۰۰ پرس غذا به همّت اعضای کانون و هیئت امنا و خیّرین محترم برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی مسجد جامع روستای شیرامین شهرستان آذرشهر ضمن تجلیل صمیمانه از خیّرین و هیئت امناء و اعضای کانون که این امور مهم با کمک و مساعدت آنها میسّر می شود، خاطرنشان کرد: در کنار تامین نیازهای اساسی محرومان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، با تهیّه و اهدای تبلت به دانش آموزان محروم از طریق هدایت هزینه های سفر کربلا به تحصیل فرزندان این مرز و بوم کمک شایانی داشته باشیم.