اهدای ۱۱۰ بسته غذایی به نیازمندان از سوی اعضای کانون مسجد قدس تبریز
اهداي ۱۱۰ بسته غذايي به نيازمندان از سوي اعضاي کانون مسجد قدس تبريز

اهدای ۱۱۰ بسته غذایی به نیازمندان از سوی اعضای کانون مسجد قدس تبریز

۱۱۰ بسته غذايي به همّت کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج مقاومت حضرت رقيّه مسجد قدس، در سوّمين مرحله از اجراي رزمايش همدلي و کمک مؤمنانه توزيع شد.
شناسه خبر : 18656 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رقیه فولادوند» از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی در سوّمین مرحله از اجرای رزمایش مواسات خبر داد و اظهار داشت: اقلام اهدایی شامل برنج، روغن، رب، شکر، ماکارونی و... به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز گفت: یکی از کارهای بسیار مهمّ زندگی مؤمن که مورد تأکید خدا و رسول گرامی اسلام (ص) و ائمّه معصومین (ع) است که همیشه باید در لیست برنامه های ضروری او باشد، مسئله برآوردن حاجات مؤمنین و گره گشایی از زندگی آن ها است. اهمّیّت این موضوع در حدّی است که پی بردن به آن از حدّ ظرفیّت عقل آدمی خارج است.

فولادوند با اشاره به اینکه فعّالان کانون و مسجد و پایگاه در لبّیک به فرامین مقام معظّم رهبری تا حدّ توان خود برای تحقّق فرمایشات ایشان تلاش می کنند، افزود: در سوّمین مرحله از اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۱۱۰ بسته غذایی تهیّه و دربین خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

وی تهیّه و قربانی یک رأس گوسفند به مبلغ ۳ میلیون تومان از طرف خانواده شهید والامقام «حسن غفّاریان»، توزیع ۵۰ بسته معیشتی در اربعین حسینی(ع)، توزیع ۱۰ بسته معیشتی در روز عید غدیرخم، تهیّه و اهدای لوازم سیم کشی به مبلغ ۳ میلیون تومان برای یک خانواده نیازمند را از دیگر برنامه‌های انجام شده به همّت کانون و پایگاه مقاومت مسجد در ایّام مقابله با بیماری کرونا بر شمرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس یاغچیان تبریز با تجلیل از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای مرحله چهارم این رزمایش با کمک خیّرین،تعداد خانواده های بیتشری را یاری رسانی کنیم.