آغاز مرحله دوم طرح ملی راهکار در کانون شهدای دستمالچی تبریز
آغاز مرحله دوم طرح ملي راهکار در کانون شهداي دستمالچي تبريز

آغاز مرحله دوم طرح ملی راهکار در کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، دهمين مرحله از رزمايش کمک هاي مؤمنانه خود را در سالروز ميلاد رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) اجرايي کردند.
شناسه خبر : 18849 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» از آغاز مرحله دوم طرح ملی راهکار و اجرای دهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) با طبخ و توزیع ۱۲۰ غذای گرم به همّت کانون فرهنگی هنری، خیّرین و پایگاه مقاومت مسجد خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: اطعام دادن بخشی از اعمال تربیتی است، زیرا شخص اطعام کننده در حقیقت دو چیز را انفاق می کند: اوّل مال، دوّم تلاش؛ به همین سبب است خداوند اطعام را کفّاره اصلی گناهان بسیار یا بخشی از کفّاره گناهان قرار داده است، زیرا اطعام تاثیر عمیقی در استحکام ارکان برادری در جامعه دارد و آن را باید نظیر هدیه، دست دادن و تبسّم در اجر و ثواب و آثار اجتماعی دانست.

آقاجانی با بیان اینکه  تلاشگران کانون و مسجد با اجرای دهمین مرحله این رزمایش به فرمایشات مقام معظّم رهبری در خصوص مواسات و همدلی به آسیب دیدگان کرونا لبّیک گفتند؛افزود: در قالب پویش رحمت غذا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان و محرومان و کسانی که شیوع بیماری کرونا، زندگی آنان را از نظر معیشتی و اقتصادی تحت تأثیر قرار داده است، توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی از تلاشگران کانون، پایگاه مقاومت مسجد و خیّرین، خاطرنشان کرد: با کمک خیّرین گرامی یازدهمین مرحله رزمایش همدلی با توزیع بسته های غذایی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا اجرا خواهد شد.