همت جوانان کانون امام حسین تبریز در اجرای مرحله دوم طرح ملی راهکار
همت جوانان کانون امام حسين تبريز در اجراي مرحله دوم طرح ملي راهکار

همت جوانان کانون امام حسین تبریز در اجرای مرحله دوم طرح ملی راهکار

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين(ع) دومين مرحله از طرح ملي راهکار و پنجمين مرحله از رزمايش همدلي را با تهيّه و توزيع ۲۰ بسته معيشتي ميان اقشار آسيب ديده اقتصادي از بيماري کرونا اجرا کردند.
شناسه خبر : 18850 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان‌شرقی، «حسن سبب کار» از اجرای پنجمین مرحله رزمایش همدلی در سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با تهیّه و توزیع ۲۰ بسته غذایی به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپّه تبریز گفت: براساس احادیث و روایات احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده است؛ در همین راستا اعضای کانون در این مرحله از رزمایش همدلی ۲۰ بسته غذایی به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق (ع) تهیّه و توزیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: بسته های تهیه شده در راستای لبّیک به فرمان رهبر معظّم انقلاب مبنی بر رفتار همدلانه و کمک مؤمنانه میان ۲۰ خانواده در منطقه که در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا متضرّر شده‌اند، توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپّه تبریز اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، قند و...به ارزش هربسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

وی با تشکر از اعضای کانون، پایگاه و خیّرین خاطرنشان کرد: در ایام مقابله با بیماری منحوس کرونا، فعاالان کانون و مسجد برای جلب مشارکت خیرین و تهیه بسته‌های بهداشتی و غذایی ویژه خانواده‌های محروم تلاش‌های بسیاری داشته و تاکنون بیش از ۱۵ هزار ماسک بهداشتی و ۳۰۰ بسته غذایی را در نقاط مختلف شهر توزیع کرده‌اند.