آغاز مرحله دوم طرح ملّی «راهکار» در کانون نبی اکرم تبریز
آغاز مرحله دوم طرح ملّي «راهکار» در کانون نبي اکرم تبريز

آغاز مرحله دوم طرح ملّی «راهکار» در کانون نبی اکرم تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز نهمين مرحله توزيع بسته هاي مهرباني خود را در قالب مرحله دوّم طرح ملّي «راهکار» با تهيه ۱۵۰ بسته معيشتي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 19442 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از استان آذربایجان شرقی، «صالح رسولی» از اجرای نهمین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه در قالب طرح ملّی «راهکار» هیئت روضة العبّاس(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز با تهیّه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی خبر داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: انفاق در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است به طوری ‌که بیش از ۱۲۰ آیه از قرآن مجید به موضوع انفاق در قالب زکات، صدقه و انفاق اشاره می‌ نمایند. قرآن کریم در ده‌ ها مورد با تعابیر مختلف آن را هم ‌ردیف نماز قرار داده است.

رسولی افزود: بر همین اساس در ایّام مقابله با بیماری کرونا و در لبّیک گویی به تأکیدات رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر یاری رسانی به اقشار آسیب پذیر، تلاشگران کانون و مسجد به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه از آموزش‌ های دین مبین اسلام در ارتباط با اموال و دارایی‌ ها،انفاق و صدقه است؛افزود: در این مرحله از توزیع بسته های مهربانی ۱۵۰ بسته معیشتی از طرف خیّرین بزرگوار، کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت و هیئت روضة العبّاس(ع) مسجد نبی اکرم(ص) به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا،شبانه و در درب منازل آنان اهدا شد.

 

رسولی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، چای، آبلیمو، قند، شکر، بسته حبوبات، ماکارونی، نان به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان برشمرد و افزود: تمام مراحل تهیّه و بسته بندی و توزیع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز با تقدیر از خیّرین که همواره یاریگر ما در عرصه‌ های مختلف بوده اند، خاطرنشان کرد: با توجّه به شرایط سختی که داریم، درتلاش هستیم با همراهی و مشارکت خیّرین و اعضای کانون و مسجد بتوانیم در حدّ امکان نیاز‌های گروه های هدف را برطرف کنیم.