کتابخانه دارالقرآن مسجد آیت الله دوزدوزانی تبریز تجهیز شد
کتابخانه دارالقرآن مسجد آيت الله دوزدوزاني تبريز تجهيز شد
به همت اعضای کانون و بچه‌های مسجد؛

کتابخانه دارالقرآن مسجد آیت الله دوزدوزانی تبریز تجهیز شد

کانون مسجد آيت الله دوزدوزاني تبريز با مشارکت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي، کتابخانه دارالقرآن مسجد را تجهيز کرد.
شناسه خبر : 19677 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «زهرا ابراهیم پورثابت» از تجهیز کتابخانه دارالقرآن مسجد آیت الله دوزدوزانی در راستای تغذيه فكری، ارتقای سطح علمی و دينی، استفاده اقشار مختلف مردم به ويژه قشر جوان، نوجوان و اقشار تأثير گذار خبر داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله دوزدوزانی تبریز گفت: به همّت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در راستای ارتقای سطح علمی، فرهنگی و ترويج فرهنگ كتاب و كتابخوانی، كتابخانه دارالقرآن مسجد آیت الله دوزدوزانی تجهيز و تقويت شد.

 

پورثابت با اشاره به اینکه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان از اهداف و برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد است، افزود: این تجهیز با هدف غنی سازی محتوایی کتابخانه و دارالقرآن مسجد و احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت کارکرد فرهنگی و آموزشی مسجد انجام شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله دوزدوزانی با تأکید بر نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و بلوغ و بروز خلاقیّت به خصوص در نسل جوان، خاطرنشان کرد: کتاب های اهدایی در زمینه های فرهنگی، هنری، دینی، اجتماعی، تاریخی و ... بوده است.