برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت»
برگزاري مسابقه کتابخواني «سه دقيقه در قيامت»

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت»

کانون فرهنگي هنري الغدير مسجد اميرالمؤمنين بستان آباد، مسابقه کتابخواني «سه دقيقه در قيامت» را همزمان با هفته کتاب و کتابخواني برگزار مي کند.
شناسه خبر : 19682 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «کاظم رضایی» اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری الغدیر، پایگاه مقاومت بسیج ولایت، پایگاه علمی شهرستان بستان آباد برای هفته کتاب و کتابخوانی برای تمامی رده های سنّی، برنامه های متنوّع به صورت مجازی را در دستور کار دارد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بستان آباد گفت: دین مبین اسلام برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصّی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به ‌قدری است که معجزه پیامبر اکرم(ص) کتاب است و در این کتاب مقدّس نخستین آیاتی که بر پیامبراسلام نازل شده با امر به خواندن، قلم، و علم توأم شده است.

رضایی با بیان اینکه این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، افزود: این برنامه فرهنگی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و پیامکی برگزار می شود و امیدواریم مورد استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» گفت: علاقه مندان در تمامی رده های سنّی تا ۲۴ آبان ماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به ۱۰ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف کانون و پایگاه مسجد اهدا خواهد شد.