برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در کانون باب الحوائج ملکان
برگزاري مسابقه کتابخواني نماز در کانون باب الحوائج ملکان

برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در کانون باب الحوائج ملکان

کانون فرهنگي هنري باب الحوائج مسجد باب الحوائج، مسابقه کتابخواني«مصفاي دل» را با همکاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ملکان برگزار مي کند.
شناسه خبر : 19842 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، «علی معصومی» از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مصفای دل» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان به صورت مجازی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان ملکان گفت: نماز به عنوان کلیدی ترین و سرنوشت سازترین عمل انسان در این دنیای فانی مطرح است به طوری که طبق روایات صحیح، قبول شدن سایر اعمال انسان به نماز بستگی دارد و رد شدن آن هم به بطلان و نابودی تمام اعمال نیک انسان منجر خواهد شد.

معصومی افزود: این مسابقه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نماز پرچم دین مبین اسلام و دارای اهمیت بسیار است؛گفت: علاقمندان در تمامی رده های سنی تا ۲۹ آبان ماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به ۱۰ نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از طرف کانون و اداره ارشاد ملکان اهدا خواهد شد.