اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همت کانون حسینیه در تبریز
اهداي جهيزيه به نوعروسان نيازمند به همت کانون حسينيه در تبريز
در قالب مرحله دوم طرح ملی راهکار:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همت کانون حسینیه در تبریز

بانوان تلاشگر کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين(ع) تبريز در قالب مرحله دوم طرح ملي «راهکار»، ۱۰ سري جهيزيه کامل به نوعروسان نيازمند اهدا کردند.
شناسه خبر : 19871 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» از آغاز اجرای دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» خبر داد و گفت: با توجه به  برنامه های کانون فرهنگی و هنری حسینیه در کمک و حمایت از زوج های جوان کم بضاعت، این کانون در مناسبت های مختلف به تهیه و توزیع جهیزیه میان نوعروسان کم برخوردار اقدام کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری پیش از این نیز در تهیه و تامین جهیزیه ویژه نوعروسان کم برخوردار اقدام کرده است، افزود: با شناسایی گروه های هدف و نیازمندی های آنان، در زمینه های مختلف اقداماتی انجام شده که از جمله آن تامین جهیزیه نوعروسان بوده که تا کنون در چند مرحله و به مناسبت های مختلف این مهم انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰ سری از اقلام اولیه جهیزیه میان زوج های نیازمند از سوی این کانون فرهنگی و هنری با مشارکت خیرین و نمازگزاران مسجد اهدا شده است، گفت: در ماه های اخیر همزمان با شیوع بیماری کرونا فعالیت های ویژه ای از قبیل تهیه سیسمونی نوزاد، اهدای پول نقد بالغ بر ۱۰ میلیون تومان از سوی اعضای کانون و مسجد انجام شده که به سمت و سوی کمک به مستمندان سوق پیدا کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه ضمن قدردانی از فعالان کانون و مسجد و خیرین نیکوکار که همواره در برنامه های مختلف یاری رسان کانون بوده اند،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیرین در این شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا،تعداد بیشتری از نوعروسان را حمایت کنیم.