توزیع 30 بسته معیشتی از سوی کانون رهروان سیدالشهدا
توزيع 30 بسته معيشتي از سوي کانون رهروان سيدالشهدا
در قالب طرح ملی راهکار 2

توزیع 30 بسته معیشتی از سوی کانون رهروان سیدالشهدا

اعضاي کانون فرهنگي هنري رهروان سيدالشهدا منطقه حافظ تبريز، دومين مرحله طرح ملي «راهکار» را با توزيع ۳۰ بسته معيشتي و اهداي لوازم التحرير و اسباب بازي براي کودکان آغاز کردند.
شناسه خبر : 20133 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «معصومه نقی زاد» از اهدای ۳۰ بسته معیشتی و اهدای ۵ بسته لوازم التحریر و ۲ کارت خرید اسباب بازی برای کودکان خبر داد و گفت: بر اساس احادیث و روایات احسان،نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده است.

مدیر مسئول کانون رهروان سیدالشهداء مسجد اباعبدالله (ع) منطقه حافظ تبریز افزود: بر همین اساس در اقدامی خودجوش و جهادی با کمک فعالان کانون و مسجد و پایگاه، در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد ۳۰ بسته غذایی در قالب مرحله دوم طرح ملی «راهکار»، تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، چای، قند، ماکارونی، سویا به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با رعایت استانداردهای بهداشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند با حفظ حرمت و کرامت انسانی، شبانه و در درب منازل این عزیزان توزیع‌ شده است.

نقی زاد حمایت تحصیلی و تهیه اسباب بازی برای کودکان را از دیگر برنامه های کانون عنوان کرد و افزود: لوازم التحریر اهدایی به این دانش آموزان شامل دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد، مداد تراش، مداد رنگی، خودکار، جا مدادی و اسباب بازی های متناسب با سن کودکان می باشد.

وی گفت: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آنها برای خرید لوازم التحریر، کاسته باشیم.

مدیر مسئول کانون رهروان سیدالشهداء ضمن تقدیر و تجلیل صمیمانه از فعالان کانون، مسجد و پایگاه، خاطرنشان کرد: در راستای دومین مرحله طرح ملی «راهکار» این موضوع با جدیت بیشتری برای دانش آموزان و کودکان نیازمند صورت خواهد گرفت.