دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در سیس
دومين مرحله از طرح ملي «راهکار» با توزيع ۱۰۰ بسته غذايي در سيس

دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در سیس

فعالان کانون فرهنگي هنري، پايگاه مقاومت و مسجد جامع شهر سيس، به مناسبت هفته بسيج، دومين مرحله طرح ملي «راهکار» را با توزيع ۱۰۰ بسته غذايي اجرا کردند.
شناسه خبر : 20209 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، موسی قیاسی از توزیع چهارمین مرحله بسته های معیشتی در قالب دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» همزمان با هفته بسیج به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر و با مشارکت حوزه مقاومت شهید چمران، مرکزنیکوکاری امام رضا(ع) و خیرین گرانقدر شهرسیس خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس گفت: خداوند در کلام نورانی خود به کرات مؤمنین را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان سفارش فرموده است.

قیاسی افزود: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، فعالان کانون،پایگاه و مسجد جامع شهر سیس اقدامات متعددی را برای یاری رسانی به اقشار مختلف منطقه در دستور کار قرار دادند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و... به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

قیاسی با اشاره به اینکه در هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مومنانه انجام شد؛ تصریح کرد: در طی سه مرحله قبلی نهضت کمک مومنانه ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان توسط خیرین،حوزه مقاومت شهید چمران، کانون فرهنگی هنری و مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) بین اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، بسیجیان و تمامی بزرگوارانی که با مشارکت آنها این امور مهم میسر می شود، خاطرنشان کرد: در کنار سایر ارگان های شهر سیس، در تلاش هستیم برای اجرای مرحله پنجم توزیع بسته های غذایی بیش از پیش بتوانیم در یاری رساندن به نیازمندان سهیم باشیم.