اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی توسط کانون حضرت ابراهیم در تبریز
اهداي ۴۰۰ بسته معيشتي توسط کانون حضرت ابراهيم در تبريز

اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی توسط کانون حضرت ابراهیم در تبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري حضرت ابراهيم با همکاري هيأت امنا، انجمن اسلامي و پايگاه بسيج مقاومت بقية الله مسجد با تهيه وتوزيع ۴۰۰ بسته معيشتي در اجراي طرح ملي «ايران قوي» مشارکت فعال دارند.
شناسه خبر : 20305 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مجید سوار، از اهدای ۴۰۰ بسته غذایی در طرح ملی «ایران قوی» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم و با مشارکت خیرین، هیأت امنا،انجمن اسلامی و پایگاه مقاومت مسجد خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم مسجد حضرت ابراهیم تبریز گفت: در روایت های مختلف بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است. وقتی از پیامبر بلند مرتبه اسلام درباره محبوب ترین بندگان نزد خداوند سؤال شد، ایشان فرمودند: محبوب ترین بندگان نزد خداوند، آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد.

سوار افزود: برابر تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف کمک به خانواده های کم درآمد و آسیب دیدگان از بیماری کرونا،فعالان کانون و مسجد در طی ۴ مرحله ۴۰۰ بسته غذایی را با رعایت کامل موارد بهداشتی تهیه و اهدا کردند.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، مرغ، رب، ماکارونی، آبلیمو، پنیر و... به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

سوار با بیان اینکه حفظ و صیانت از آبروی مومن؛ به معنای حفظ همه آن چیزی است که انسانیت و کرامات انسانی را می سازد؛ تصریح کرد: توزیع بسته های اهدایی توسط جوانان کانون و مسجد و پایگاه به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این بزرگواران تحویل داده شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی خیرین، تلاشگران کانون، مسجد و پایگاه خاطرنشان کرد: افزایش شور و نشاط اجتماعی، امیدبخشی، تقویت روحیه عبادی، کمک به نیازمندان از اهداف کانون در ایام کرونا می باشد و در حال تلاش و تدارک برای اجرای مرحله پنجم توزیع بسته های غذایی و یاری رسانی به تعداد خانوارهای بیشتری با کمک خیرین هستیم.